№
п/п
|
Тематика засідань
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
Примітка
|
І Засідання
|
||||
1.
|
Організаційне забезпечення діяльності
творчої групи.
|
Вересень
|
Мацюк О. П.
|
|
2.
|
Анкетування
членів творчої групи.
|
Вересень
|
Ткаченко С.О.
|
|
3.
|
Дискусійна
трибуна «Проектуємо план роботи творчої групи на рік».
|
Вересень
|
Всі
члени групи
|
|
4.
|
Розподіл індивідуальних тем для
опрацювання.
|
Вересень
|
Мацюк О.П.
|
|
5.
|
Опрацювання нових публікацій з досліджуваної
проблеми, обмін
інформацією.
|
Вересень
|
Усі члени групи
|
|
ІІ Засідання
|
||||
1.
|
Аукціон методичних ідей «Інформаційно-комунікаційна
діяльність як якісна інноваційна
властивість сучасного учителя».
|
Листопад
|
Бабій Т.М.
|
|
2.
|
Обмін інформацією про використання в роботі інноваційного
та креативного підходу до організації
навчально-виховного процесу.
|
Листопад
|
Всі члени групи
|
|
3.
|
Обговорення
результативності застосування ІКТ при викладанні предметів
|
Листопад
|
Всі члени групи
|
|
ІІІ Засідання
|
||||
1
|
Оформлення рекомендацій: «Покрокова інструкція
створення блогу»
|
Січень
|
Хрунь Н.П.
|
|
2
|
Виступ «Навіщо
вчителю блог?»
|
Січень
|
Бабій Т.М.
|
|
3
|
«Сайт вчителя: мода чи потреба сьогодення?»
|
Січень
|
Мацюк О.П.
|
|
4
|
Презентація
творчої групи «Інноватор»
|
Січень
|
Хрунь Н.П.
|
|
ІV
Засідання
|
||||
2.
|
Аналіз
результатів роботи творчої групи. Підведення підсумків роботи творчої групи у
2016-2017 н.р.,
|
Травень
|
Бабій Т.М.
|
|
3.
|
Діагностування
членів творчої групи з метою визначення основних напрямків її роботи в
наступному році.
|
Травень
|
Ткаченко С.О.
|
|
4.
|
Обмін думками щодо планування роботи на наступний
рік, діагностування перспективних проблем для опрацювання на засіданнях
творчої групи в наступному навчальному році .
|
Травень
|
Всі члени групи
|
|
Робота між засіданнями
|
||||
1.
|
Надання методичної допомоги педагогам
в оволодінні практичними вміннями і навичками інноваційної діяльності.
|
Грудень
|
Бруча С.А.
|
|
2.
|
Навчальний семінар «Використання інтерактивної
дошки»
|
Лютий
|
Бадира Л.А.
|
|
Інформаційне суспільство спонукає сучасного педагога працювати на випередження. Учитель повинен бути координатором інформаційного потоку, володіти сучасними методиками та новітніми технологіями.
Тематика засідань на 2016-2017 н.р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар